Sunday 13 October 2013

CoQ Health Plus Shaklee : Menjaga Kesihatan Jantung Anda

Penyakit jantung merupakan PEMBUNUH No 1 di Malaysia.. Ianya berlaku apabila terdapat gangguan bekalan oksigen ke jantung dan jantung mengalami gangguan seterusnya tidak dapat berfungsi dengan baik. 

Semua tau yang jantung merupakan organ penting yang patut kita jaga.. tapi, sejauh manakah anda menjaga jantung anda?? adakah anda mengamalkan gaya hidup yang sihat?? sejauh manakah pola makanan harian anda itu boleh dikatakan seimbang?? Ish..Ish..Ish.. Bunyi macam susah jer kan nk buat semua tu.. Cuak jugak kan bila dengar.. Gila tak cuak.. Kalo rasa-rasa tak cuak tu, meaning 'something wrong somewhere' la tu..
Apa nak dirisaukan.. Kan mencegah tu lebih baik dari merawat.. SHAKLEE kan ada........


CoQHealth Plus (kandungan utamanya adalah CoQ10) mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 ditambah dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan serapan maksimum.

KEBAIKAN CoQ10

Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
jantung kuat dapat memastikan darah dapat dipam dengan lancar ke suluruh pelusuk badan.

Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL 
LDL adalah kolestrol jahat. Jumlah LDL yang tinggi akan menyebabkan masalah kesihatan yang serius terhadap sistem kardiovaskular. Kolestrol ini menyebabkan pembentukan plak di dalam saluran darah dan jika saluran darah semakin sempit ini akan menyebabkan serangan jantung atau strok. 

Meningkatkan peredaran darah
Apabila jantung mempunyai tenaga mencukupi, darah dapat dipam ke seluruh badan dengan lancar. Hasilnya, semua organ di dalam tubuh kita mendapat oksigen mencukupi.

Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah
Apabila jantung mempunyai tenaga mencukupi, darah dapat dipam ke seluruh badan dengan lancar.

SELAIN CoQ10, CoQHealth Shaklee mengandungi Vitamin E dan Ekstrak Teh Hijau yang menjadikannya mempunyai kelebihan berikut
  • Mencantikkan kulit 
  • Meningkatkan kesuburan 
  • Menggalakkan tekanan darah normal
  • Melawan keletihan
  • Meningkatkan tahap tenaga dan stamina 
  • Meningkatkan fungsi otak 
  • Membantu organ lain mengekalkan fungsi optimum 
  •  Membantu dalam rawatan kanser
Bukan saja dapat jantung yang SIHAT malah dapat extra lagi.. Kulit yang CANTIK.. Memang CoQHealth Plus Shaklee ni saya kategorikan vitamin yang "kecil-kecil cili padi" lah..

Beza CoQHealth Plus Shaklee dengan produk lain
> CoQ10 Shaklee adalah daripada yis ekstrak semulajadi sama seperti yang dihasilkan oleh badan.

Siapa yang perlukan CoQHealth Plus
SEMUA orang perlukan CoQHealth Plus sebabnya tahap CoQ10 semulajadi dalam badan akan berkurang bila kita meningkat usia.

Kandungan CoQ10 dalam CoQHealth Plus
28mg CoQ10 yang ada dalam CoQHealth Plus bersamaan dengan 1.7kg ayam ataupun 28 cawan brokoli. Agak-agak larat ke tidak nak makan 1.7kg ayam dalam sehari untuk pastikan kita dapat jumlah CoQ10 yang cukup.. Da macam makan SEEKOR ayam la pulak kan.. Ishhhh... Idok la makan mcm tu kan.. Baik telan jer pil.. Mudah & Pantas:)

Menarik kan... Sayangilah Jantung anda & Jantung orang yang tersayang.. Jom la dapatkan vitamin "kecil-kecil cili padi" ni... Tak rugi.. SIHAT & CANTIK

Utamakan kesihatan diri anda & Orang yang tersayang!!
Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan HARGA ISTIMEWA!!! Konsultasi mengenai tips dan jadual pengambilan vitamin adalah PERCUMA..



I'm Your SID (Shaklee Independent Distributor) ID 953036 
Nooremmy Zuraidah Saari (Emmy)
SMS/Whatsapp : 019-6977271
Email : nooremmyzuraidah@yahoo.com / nooremmy.zuraidah@gmail.com

Ridzuwan (Wan)
SMS : 013-6977721 / 019-3776721
Email : mohdridzuwanruslee@yahoo.com




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...