Monday 17 November 2014

Herbal Blend Shaklee - Terbaik

Assalammualaikum semua. Nak tanya korang ni. Korang akan risau tak kalau baby ada kesan merah-merah ataupun dikira sebagai 'eczema'? Tambahan pula bila kita ni antara ibu yang baru mempunyai seorang anak. Memang cuak lain macam bukan.

Tak dinafikan, Emmy pun macam tu. Emmy nak share sikit pengalaman ye. Orang kata kalau si ibu ada asthma, kemungkinan baby kita akan ada eczema. Emmy memang ada asma, so Nayli waktu awal-awal kelahiran, memang ada masalah sikit dekat tempat-tempat yang berlipat, kulit jadi kering. Lagi-lagi dekat bahagian pipi. Jadi kasar dan kering sangat kulit muka. 

Apa Emmy buat, emmy sapu krim Herbal Blend Shaklee dekat tempat-tempat tu semua. Konsisten guna dalam waktu berpantang dan Alhamdulillah memang nampak kesan positif. Maksudnya kurang dah tanda-tanda kemerah-merahan tu. 

Nak cerita dekat sini, Emmy hanya berkongsi apa yang dah terjadi dekat kawan-kawan. Then mereka cuba sendiri. Alhamdulillah, kawan hepi dengan apa yang mereka nampak. Ya Allah. Syukur nikmat. Emmy hanya membantu, selebihnya kerja Allah SWT. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...