Monday 10 November 2014

Apa yang best tentang Shaklee

Keluarga Shaklee ku. Seronok bila diberi peluang untuk berjumpa dan ber'coaching' dengan seorang yang emmy rasa sangat positif dan berjaya, Nendaku Master Nadiah. First time emmy jumpa dengan nad, tapi rasa macam dah lama kenal je sebab kami mudah sangat mesra. Emmy pun baru pertama kali FTF (face to face) coaching dengan MNS ni. Ilmu tak pernah lokek untuk diberi. 

Apa yang bestnya dalam keluarga Shaklee ni, anak-anak pun turut sama bercoaching dengan mak-mak. Tengok jela, dorang pun bole suai kenal dengan kawan-kawan baru. Anak bukan alasan untuk menuntut ilmu. Anak la sebenarnya penguat emmy nak menuntut ilmu. Allah, tak boleh nak ungkap dengan kata-kata bertapa seronoknya keluarga Shaklee emmy ni.

Perubahan dapat emmy tengok dalam diri, dari seorang yang terlalu negatif, tak yakin pada diri sendiri kepada seorang yang positif. Walaupun tidak la banyak, tapi perubahan itu tetap ada. Patut la orang kata, tuntut la ilmu. Sebab bila berilmu, kita sendiri dapat rasa perubahan dalam diri kita. Apa yang Nenda MNS cakap, TINDAKAN perlu ada.

Kawan biarlah beribu kan. Inilah keluarga Shaklee Emmy. Ukhuwah kami sangat kuat, umpama sebuah keluarga. Inilah bestnya Shaklee. Apa yang utama diutamakan dan lain-lain perkara akan datang dengan sendirinya. Doakan kami berjaya dunia & akhirat. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...