Wednesday 1 October 2014

Tip merapatkan hubungan suami isteri dengan ESP SHAKLEE

Tajuk macam gempak tak?

Emmy ada beritahu yang ESP merapatkan hubungan suami isteri kan. Lihat sini. Tapi macam mana ye? Malam tadi kawan emmy baca pun dah rasa excited nak tahu. Mana tidak nya, bab merapatkan hubungan ini, semua pun pasti akan teruja. Betul tak? 

Kenapa ESP sangat penting untuk emmy?

SEBAB NYA....

Jeng.. Jeng.. Jeng...

Setiap pagi memang suami emmy akan buatkan minuman ESP+MEALSHAKE ni untuk emmy. Yela, kita pagi-pagi kelam kabut anak dah jaga, mana nak kemas lagi. So, tugas buat breakfast diambil oleh suami. Hehehe.. Itu sahaja. Nak juga rasa air tangan suami kan. Bukan senang nak dapat. Lagipun ini sahaja cara untuk buat breakfast yang mudah bagi insan bergelar suami.

Kenapa merapatkan hubungan? Bila ESP dah bercampur dengan MEALSHAKE tu, umpama hubungan suami isteri. masing-masing saling memerlukan. Bila kedua-dua bahan tadi telah bercampur, dan bila suami hendak mengadun bahan-bahan tersebut menjadi sebati, suami akan "shake..shake" shaker tersebut. 

Daya goncangan shaker itu kita boleh tahu dia sayang kita ataupun tidak.. Kalau laju dan kuat jer dia goncang, itu tandanya macam tak rela. Tapi kalau perlahan dan goncangan itu laju, campuran tadi menjadi sangat sebati, itu maknanya dia sayangggg sangat dekat kita. Ini teori Emmy ye:)

Tak percaya? Nanti boleh cuba ye. Try suruh suami masing-masing buatkan untuk anda. Ini kalau disuruh pun tidak mahu, faham-faham jela ye:)

So, itulah kisahnya macam mana ESP merapatkan hubungan emmy bersama suami. Tiada 18sx di sini ye. Hehehe. Sebab zaman sekarang masing-masing pun sibuk dengan urusan kerja dan sebagainya. Boleh jadikan waktu pagi ini sebagai satu cara untuk kita saling sayang menyayangi antara satu sama lain dengan cara ini.

Semoga bermanfaat untuk anda semua:)


Inilah hasilnya. Oh ya, suami tahu kegemaran emmy ESP + MEALSHAKE + MILO. Yummy. Lemak-lemak gitu.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...