Wednesday 22 October 2014

Pengedar Shaklee Di Kawasan Ampang

Jika anda tercari-cari pengedar Shaklee di kawasan sekitar AMPANG, Kami dari team 'KEDAI VITAMIN NAYLI AMPANG' adalah orangnya. Apa BEZA kami dengan pengedar-pengedar yang lain?
  • Jika anda mahukan sebarang produk Shaklee yang "READY STOCK", insyaallah kami ada. 
  • Kami akan memberi servis konsultasi yang terbaik.
  • Jika anda mahukan produk Shaklee sepantas kilat (Ini yang Cash on Delivery ye), nampak tak abang kacak berkaca mata hitam itu, namanya Ridzuwan atau nama glamer Don. Dialah rider kami. Namakan rider, motor yang ditunggang nak kata besar tidaklah besar, nak kata kecik pun tidaklah kecik. Kalau area Ampang nak dalam 20minit, Insyaallah Abang kacak ini boleh kasi adjust punya.. Tapi dengan penuh berhemah ye.. Laju membahayakan nyawa.
  • Naik motor bole ke bawa barang banyak? Kalau setakat beli ESP 3 tong, Mealshake 2 Tong., motor kami ada box. Walaupun hujan, barang anda tetap selamat. Terbaik bukan?
  • Anda akan dapat sesuatu yang istimewa secara PERCUMA. Dengan setiap pembelian tidak kisah berapa nilai produk tersebut, anda layak mendapat KAWAN/TEMAN iaitu KAMI secara PERCUMA.. Best bukan? Jika anda beli dengan kami, kita akan menjadi teman tanpa anda perlu bersusah-payah mencari.
  • Di Kedai Vitamin Nayli, kami akan memberikan panduan dan cara makan yang betul kepada anda. Kerana kami mahukan pelaburan anda berbaloi dan anda mendapat SHAKLEE EFFECT. 
  • Hendak berbisnes tetapi modal kecil, SHAKLEE adalah pilihan yang tepat. Jika anda menjadi ahli dibawah empayar kami (M.E.T - My Extravaganza Team), anda akan di bantu oleh kami dan disokong oleh empayar-empayar Shaklee yang telah maju. Apa nak takut. Nak dengan tak nak jer.  


 Inilah Kami. Yang manis bertudung biru itu Emmy. Kacak berkaca mata hitam itu Don. Muka  yang macam malas nak layan dengan bunga besar di kepala itula kekasih kami, Nayli. Kalau ternampak kami di kawasan sekitar Ampang, tegur-tegur la kami ye. Kami ni bukan makan orang pun.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...